Pages

Friday 12 February 2010

Target Atau Angan-Angan

Ini adalah post aku yang pertama, buat masa ni mmg tak tau nak cerita pasal apa. Planning terdekat, aku nak kawin, itu memang insyaAllah xberubah la, tapi apa planning jangka panjang aku? Kalau nak list kan memang banyak, tapi aku sendiri tak tau aku dapat capai atau tak apa yang aku nak plan.

Jadi, macamana kita tau tahap yang kita boleh capai.. rasanya yang lepas-lepas ni target aku xder yang tercapai, tapi ada yang kita tak buat target tapi tercapai. Luar daripada planning. Apa pendapat korang.

Antara contoh2 planning :
1. Ada rumah sendiri
2. Ada saving 100k
3. Pegi Haji
4. Ada business sendiri
5. Pencen awal

2 comments:

  1. plan something achievable.

    tq jadi follower aku.

    ReplyDelete
  2. banyak aku blum explore kat blog ko, nanti aku godek2 kalau masa mengizinkan.. nak cari2 idea..

    ReplyDelete